سخنرانی علمی دکتر زهرا شیرزور علی آبادی با عنوان «بازاریابی نوین: بازاریابی محتوایی» به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد

۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۵ کد : ۲۱۹۹۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۹۴۴

سخنرانی علمی دکتر زهرا شیرزور علی آبادی با عنوان «بازاریابی نوین؛ بازاریابی محتوایی» یکشنبه 27 آذرماه 1401  به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.  در این جلسه به این موضوع پرداخته شد که، بازاریابی ارتباط صحیح در زمان و مکان مناسب با مشتریان بالقوه است. از آنجا که دنیای دیجیتال در حال تغییر است و نحوه ارتباط هم به مناسبت آن تغییر می کند بازاریابی دیجیتال مرکز توجه قرار گرفته است. تمام فعالیت های بازاریابی در فضای آنلاین را بازاریابی دیجیتال گویند. در این بین بازاریابی محتوایی یکی از روش های بازاریابی درونگرا است به طوری که تمرکز بر جذب مشتری از طریق محتواست. محتوا هر نوع صوت، نوشته یا تصویر... که پیامی را به مخاطب منتقل کند می باشد. این بازاریابی در چندین مرحله صورت می گیرد به این صورت که ابتدا هدف مشخص می شود، سپس استراتژی بازاریابی و در ادامه کانال های توزیع و در انتها چرخه عمر و سنجه های عملکرد مشخص می گردد.

آخرین ویرایش۲۸ آذر ۱۴۰۱