پایان نامه های گروه زبان

دانشكدهگروه آموزشينام خانوادگي و نامعنواناستاد راهنما
ادبیات و علوم انسانیزباننظری حمیرابررسی و تحلیل محتوای کتابهای زبان انگلیسی مقطع راهنماییمحسن مبارکی
ادبیات و علوم انسانیزباندری گیو مرجانتغییرات ساخت واژی، معنایی و نحوی در گویش گیوی، از فارسی میانه تا امروزحسن امامی
ادبیات و علوم انسانیزبانمحمدپور الههمقولات دستوری در یادگیری واژگونی-نحوی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم کودک و میزان تداخل زبان اولمحسن مبارکی
ادبیات و علوم انسانیزبانرحمانی زین العابدینبررسی پارامتر هسته در گویش مازندرانی و تاثیر آن بر یادگیری زبان انگلیسی از منظر زبان شناسی مقابله ایعلی علیزاده (انتقال)
ادبیات و علوم انسانیزبانپیرزادخردونکلائی ناصرتوصیف مشخصه های تصریفی فعل در گویش مازندرانی (گونه ی بابلی)سید محمد حسین قریشی
ادبیات و علوم انسانیزباننیکزادفر مونا-
ادبیات و علوم انسانیزبانرحیمی سمانهپیدایش ساختار مجهول در گفتار کودک فارسی زبانعلی علیزاده (انتقال)
ادبیات و علوم انسانیزبانرحیم زاده لیلابررسی گروه فعلی در زبان ترکی بر اساس پارامتر هستهعلی علیزاده (انتقال)
ادبیات و علوم انسانیزبانزارعی چیتگر ملیحهبررسی تاثیرپذیری آندره ژید از حافظ و خیام در خلق اثر مانده های زمینی، با تاکید بر واژگان و الگوهای فرهنگیحسن امامی
ادبیات و علوم انسانیزبانابراهیمی فهیمهبررسی تطبیقی ترجمه های رمان بلندیهای یادگیر اثر امیلی برونته بر اساس نظریه تعادل ترجمه ای کت فورد -سید محمد حسین قریشی
نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۶۳ مورد.

آخرین ویرایش۲۷ مهر ۱۳۹۷